PERTEMUAN DENGAN SHAKLEE | BOX4HEALTHCARE

Sunday 17 November 2013

PERTEMUAN DENGAN SHAKLEE

Alhamdulillah...bermulalah kisah saya bersama SHAKLEE tetapi di dalam media blog pula... untuk entry yg pertama ni saya nk kongsi bagaimana saya berkenalan dgn SHAKLEE... mmg pernah dengar SHAKLEE ni dr zaman saya sekolah lg..mak cik pernah jual dulu.. n hairannya sampai sy dh bekerja saya masih dengar SHAKLEE...hebat sangat ker dlm hati saya???? apabila di tanya pada sifu... tertarik dan mmg sesuailah bila org gelar saya kaki google... saya google apa itu SHAKLEE... bagaimana SHAKLEE membantu rakyat Malaysia mengekalkan kesihatan...oooomakkk aiii... baca testimoni terus rasa berminat nk join... tp biasalahlah kn....x berkeyakinan tggi...alhamdulillah dan syukur sifu saya merangkap sahabat dr kami tadika hingga sekarang meyakinkan saya dengan rezeki ALLAH...saya memberanikan diri menceburkan dri dalam perniagaan SHAKLEE.. jujur saya katakan..saya join SHAKLEE bukan utk untung semata2...tp utk kesihatan diri sendiri..keluarga dan membantu kawan2 yg mengalami masalah kesihatan dan secara x langsung dpt menjana pendapatan sendiri...Alhamdulillah...SHAKLEE byk membantu saya dr segala aspek.. apa yg saya nk..tercapai dengan izin ALLAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome