PERUT BUNCIT??? ATASI DENGAN SHAKLEE... | BOX4HEALTHCARE

Sunday 5 January 2014

PERUT BUNCIT??? ATASI DENGAN SHAKLEE...

Mengalami perut buncit??? 

shaklee, kuruskan badan dengan cepat, perut buncit, atasi perut buncit dengan shaklee, alfalfa, herb lax, lecithin

gambar ihsan google


Sudah tentu kita merasa malu bukan?? nak-nak bagi kaum perempuan..tapi jangan kata perempuan je.. lelaki pun sekarang dah pndai jaga perut... zaman sekarang ni bukan hanya orang yang berbadan besar sahaja yang mengalami perut buncit...tp orang yang berbadan kecil dan kurus juga mengalami perut buncit.. bagi wanita yang dah kawin bolehlah kita sorok dengan kata mengandung... tp bagi wanita atau adik-adik remaja kita ni... nk kata apa??? Banyak faktor yang menyebabkan perut buncit tanpa mengira usia.. tak kira jantina dan tak kira status perkahwinan...Antara faktor yang mengakibatkan kita buncit adalah:

FAKTOR YANG MENYEBABKAN PERUT BUNCIT

  1. Makan pada waktu malam
  2. Pengambilan alkohol
  3. Duduk terlalu lama
  4. Junk food
  5. Tidur selepas makan
  6. Tidak bersenam
  7. Makanan yang mengandungi gas
  8. Pengambilan makanan yang tinggi klandungan garam 
  9. Karbohidrat berlebihan
  10. Makanan atau minuman yang tinggi kandungan asam
  11. Makanan yang bergoreng
  12. Toksin berlebihan di dalam badan
Ini antara yang saya perolehi dari SINI.. dan terdapat banyak lagi penyebabnya...

Namun saudara dan saudari jangan bimbang kerana rangkaian produk SHAKLEE boleh mengatasi masalah perut buncit jika di izinkan Allah... kita berusaha dan pastinya ada ganjaran terhadap usaha yang di lakukan..

Terdapat beberapa rangkaian produk yang di syorkan mengikut budget anda dan sebelum saya memaparkan set budget anda... kita lihat dulu keseluruhan rangkaian produk SHAKLEE yang di gunakan dalam membantu mengatasi masalah perut buncit..

1. ALFALFA

 


ALFALFA dari SHAKLEE ni didatangkan dengan dua saiz.. satu berisi kandungan 330 biji dan satu lagi berisi kandungan 700 biji... ALFALFA membantu mengatasi masalah perut buncit dengan mengeluarkan toksin dalam badan yang menyebabkan masalah perut buncit..bukan tertumpu kepada itu shaja tetapi.. ia juga mampu mengeluarkan lemak yang terurai melalui proses penyahtinjaan dan sekali gus membantu dalam menguruskan badan.. ALFALFA tidak tertumpu untuk tujuan menguruskan badan malah terdapt berbagai manfaat yang bakal diperolehi dengan pengambilan ALFALFA secara konsisten.. Manfaat raja tumbuhan ini  oleh di perolehi di SINI..

2. HERB LAX




Membantu mengatasi masalah perut buncit dengan memudahkan dan melancarkan pergerakan periltasis dan mengatasi masalah pemghadaman yang mengakibatkan perut buncit.. HERB-LAX juga membantu mengeluarkan sisa makanan yang tidak diperlukan oleh badan dan membantu mencuci usus...

3. OMEGA GUARD / LECITHIN




Kedua-dua rangkain produk ini membantu dlam menguraikan lemak dalam badan dan membantu menghalang pembentukan lemak yang baru..

OK... selesai serba sedikit tentang fungsi rangkaian produk SHAKLEE dalam usaha untuk mengempiskan perut yang buncit... Di bawah terdapat beberapa SET SLIMMING mengikut budget anda..


SET 1
ALFALFA
HERB LAX
OMEGA

SET 2
ALFALFA
HERB LAX
LECITHIN

SET 3
ALFALFA 
LECITHIN

SET 4
ALFALFA 
OMEGA

SET 5
HERB LAX
LECITHIN

SET 6
HERB LAX 
OMEGA

Untuk pengetahuan oembaca dan bakal pembeli...kesemua set yang di aturkan adalah disusun berdasarkan konsep bakar dan buang.. dan jika saudara dan saudari ingin membina otot untuk mengelakkan kulit kendur selepas sesi penurunan berat badan...saudara saudari disarankan ambil ESP atau CINCH SHAKE.




Untuk pertanyaan lebih lanjut, saudara saudari dialukan untuk hubungi atau whatsapp saya ditalian
012-393747 AFZAN ZUBAIRY

2 comments:

  1. Replies
    1. selamanya terbaik dh lebih 25 tahun di Malaysia dan terbukti keberkesanannya

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome