VIT C TERBAIK UNTUK PEMBEDAHAN!!! | BOX4HEALTHCARE

Tuesday 4 March 2014

VIT C TERBAIK UNTUK PEMBEDAHAN!!!


NGERI... NYILU... BERPARUT... itu gambaran kita bila mengenang atau terkenangkan pembedahan terutama wanita... paling trauma, BERPARUT... OHH NO!!!

Baru-baru ni ada bersembang dengan sorang kakak ni yg melahirkan anak dia secara pembedahan... dan sudah pasti terbayang perutnya berparut dengan teruk sebab ketiga-tiga anaknya dilahirkan secara pembedahan dan org kampung kata ikut tingkap..

Dan menurut kakak tu, parutnya kelihatan rata dan cantik bercantum, tiada timbul kerana saranan dari DR. pakar untuk memakan limau sunkis sebanyak 6 biji sehari selama tempoh berpantang dan beliau buat.. alhamdulillah menjadi..,tapi kita ni orang melayu berpantang mana boleh makan buah yang berair mcm tu kan... tapi sekarang ni zaman moden, SHAKLEE juga mengeluarkan VIT C SUSTAINED RELEASE yang menyamai 7 biji buah oren dengan hanya satu tablet... satu tablet ye.. so x perlu mkn sampai 6 buah sunkis seperti yang di sarankan pakar dan sebab itu jugalah VIT C SUSTAINED RELEASE terkandung di dalam SET BERPANTANG SHAKLEE... Banyak manfaat yg bakal diperolehi dengan mengamalkan VIT C SUSTAINED RELEASE ni..

PM/WHATSAPP/CALL saya di 012-5393747
fb: afzan zubairy


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome