SET BERPANTANG TERLARIS!!! | BOX4HEALTHCARE

Monday 10 February 2014

SET BERPANTANG TERLARIS!!!

ALHAMDULILLAH... Bulan ni shj ramai bakal mommies tempah set berpantang SHAKLEE... Diulang ok... BAKAL... bukan mommy yg bersalin kali kedua n so on... tetapi buat kali pertama nak menempuh alam berpantang...bila nk terangkan manfaat setiap vitamin yg akan diberikan mereka semua dh tahu except beberapa perkara, tp prinsip saya walau customer saya dah tau tentang mafaat produk atau vitamin yg di ambil tetapi saya akan memberitahu semula, mana nk tau ada info yg mereka tercicirkan tetapi rata-rata yg bertanya tentang set bersalin ni dah tau keberkesanan set berpantang ni..

APA YANG ADA DALAM SET BERPANTANG???


shaklee, set berpantang, set bersalin, zinc, vitamin c, vitalea, b complex

Mengapa vitamin ini yang disarankan??? nanti saya akan huraikan dengan lebih lanjut di bawah... Vitamin ni di susun berdasarkan keperluan ibu-ibu yang berpantang..sesuai di ambil sejurus selepas bersalin tak kira ibu-ibu bersalin secara normal atau pembedahan...ibu-ibu juga boleh ambil vitamin ni ketika anak terkena demam kuning..tiada masalah OK...  JOM LIHAT KEBAIKAN SETIAP SATU VITAMIN NI!!!

B COMPLEX

Sebagai anti-stress untuk mengelak ibudari terkena "meroyan" akibat kepenatan dan perubahan hormon. 

Ianya juga berfungsi sebagai penambah tenaga kepada si ibu untuk menghasilkan sel darah merah yang baru selepas kehilangan darah yang banyak ketika proses kelahiran.  

VITAMIN C SUSTAINED RELEASE

Sebiji vitamin C SHAKLEE menyamai 7 biji buah oren dan ianya membantu dalam penyembuhan luka melalui pembentukan tisu yang baru dan menambah sistem pertahanan badan dan yang paling utama menaikkan seri si ibu yang kelihatan pucat ketika berpantang.. So mommies boleh cun melecun ketika berpantang OK... 

Kulit baby pon cantik dan gebu sekiranya si ibu mengambil vitamin C secara konsisten semasa tempoh berpantang dan selepas berpantang.. 

VITA-LEA

Memberikan tenaga kepada si ibu yang keletihan akibat kekurangan tidur dan keletihan semasa proses kelahiran.  

Vitalea juga membekalkan 23 mineral dan vitamin yang diperlukan oelh tubuh.

ZINC COMPLEX

Zinc juga terdapat banyak di dalam kurma dan ikan haruan..  Sudah semestinya sesetengah ibu tidak gemar untuk makan ikan haruan ketika berpantang, jadi SHAKLEE menyarankan ibu untuk mengambil zinc complex untuk membantu penyembuhan luka dengan cepat.  

IKUTI TESTIMONI SET BERPANTANG DI BAWAH!!



Selain dari 4 vitamin yang disarankan, para ibu juga disarankan untuk mengambil ESPatau Energizing Soy Protein untuk penghasilan susu ibu yang banyak dan lebih pekat untuk mengenyangkan si manja para ibu.. Ramai yang dah berjaya menghasilkan stok susu ibu ketika tempoh berpantang dengan bantuan ESP dan izin Allah.  



IKUTI TESTIMONI PENAMBILAN ESP UTK MERIAHKAN SUSU..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome