RAMBUT GUGUR??? ATASI DENGAN SHAKLEE | BOX4HEALTHCARE

Sunday 16 February 2014

RAMBUT GUGUR??? ATASI DENGAN SHAKLEE

RAMBUT GUGUR??? 


rambut gugur, atasi rambut gugur dengan shaklee, shaklee, zinc complex

Anda mengalami rambut gugur??? nak-nak pada wanita yg memiliki rambut panjang dan baru lepas melahirkan anak..mmg x boleh elak masalah rambut gugur... tetapi dengan ZINC COMPLEX SHAKLEE, masalah rambut gugur dapat dikurangkan dan TIDAK MUSTAHIL dapat diatasi... di bawah merupakan testimoni pelanggan saya berbangsa India...pelanggan saya ni mengadu rambut gugur dan takut masa hari bahagia dia nanti rambut semakin kurang, so, saya hanya cadangkan pengambilan ZINC COMPLEX, so beliau cuba dan hasilnya... WOW!!! SUPERB!!! x sampai sebulan pengambilan ZINC dan pelanggan saya kata memamng menjadi... 

Ikuti testimoni di bawah...

atasi rambut gugur, rambut gugur, shaklee, zinc complex


HARGA : RM33.75 (dapatkan harga 20% diskaun dr saya)
SAIZ : 120 BIJI

HUBUNGI SAYA UNTUK HARGA DAN MAKLUMAT LANJUT DI 012-5393747 ATAU DI FACEBOOK... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome