UBAH PENAMPILAN ANDA SEPERTI ANGKA 8!!! | BOX4HEALTHCARE

Saturday 22 February 2014

UBAH PENAMPILAN ANDA SEPERTI ANGKA 8!!!

NAK GEMOK, MEALSHAKE, SHAKLEE, B COMPLEX, NAIK BERAT BADAN


Sering dikata badan macam papan??? Sekeping je kan... body pon xberapa nak ada...tp mana yg ada body tu jangan la overshadow sgt tonjol body tu.. =)

Ubah penampilan anda seperti angka lapan dan jadikan pengalaman menjadi kurus satu igauan... ewahhh.. X percaya??? dengan SHAKLEE dan bantuan dan kehendak yang maha Esa, semuanya x mustahil... 

Mealshake dan b complex adalah untuk menambah selera dengan cara yang sihat untuk menjadikan anda yng kurus kelihatan berisi sedikit.. kurus sangat pon x menawan kan..So, jom cuba set tambah berat badan SHAKLEE ni dan dapatkan harga yang menarik dengan saya... HARGA AHLI OK!!!

Sebab apa saya syorkan anda untuk tmbah berat bagi yang terlalu kurus??? Sebabnya tengok bawah ni..



HAAA... kan dah cakap, bukan sahaja x menawan, tapi menjadi faktor untuk panjang usia...yes, memang ajal maut di tangan Allah, tetapi kita berusaha untuk kearah kebaikan.. 

JOM IKUTI TESTIMONI DI BAWAH...



Testimoni ni diambil dari blog sifu saya.. hehehehe...

Testimoni dari pelanggan saya sendiri saya x sempat nak capture, tapi awal bulan aritu kawan saya ambil mealshake untuk suami kerana suami dia terlalu kurus.. dan hasilnya Alhamdulillah.. asal call je, tgh makan.. sebelum ni kurang selera makan.. 

Untuk maklumat lanjut.. JOM sembang dengan saya di 

012-5393747
atau 
FB : afzan zubairy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome