KEHAMILAN DAN GLA!!! | BOX4HEALTHCARE

Friday 14 February 2014

KEHAMILAN DAN GLA!!!

KEHAMILAN YANG DITUNGGU!!

gla complex, shaklee, pregnant, hamil, mengandung 



Lumrah kehidupan setelah  berumah tangga pasti inginkan cahaya mata sebagai tanda kasih sayang dan penyambung keturunan dalam rumah tangga.  Merasa nikmat sebagai seorang wanita untuk mengandung, rasa pergerakan baby dalam perut, menikmati sakit melahirkan dan merasa berpantang...TETAPI dah hampir beberapa tahun tapi masih belum dikurniakan zuriat...belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata... Orang asyik bertanya "dah ada isi ker?"...Sudah puas berusaha tetapi masih tidak menampakkan hasil.. Tetapi SUDAHKAH ANDA MENCUBA GLA COMPLEX SHAKLEE????

Mengapa GLA COMPLEX SHAKLEE disarankan untuk mereka yang berkeinginan untuk mempunyai zuriat... JOM BACA!!!

GLA COMPLEX sering dikaitkan dengan kesuburan kerana  GLA COMPLEX membantu wanita menghasilkan lendir servik yang berkualiti (seakan-akan putih telur) untuk kesuburan... Dengan cecair ini, sperma lebih mudah untuk menuju ke telur dan cecair ini juga membantu sprema untuk hidup sehingga 5 hari.. 


SEDIKIT TIPS UNTUK PARA SUAMI ISTERI:

Kenalilah waktu subur anda dan fahamilah cara-cara untuk mengira waktu ovulasi dan waktu subur anda... ia amatlah penting untuk merancang kehamilan samada mereka yang berkemahuan untuk mendapatkan cahaya mata atau mereka yang ingin menjarakkan cahaya mata...



Baca ENTRY INI untuk ketahui waktu subur anda...atau download je application pada mereka yang pkai android tu.. senang sangat zaman sekarang ni... gambar di bawah merupakan salah satu contoh application android untuk ketahui waktu subur anda..


Di dalam entry ini juga saya sertakan salah seorang testimoni yang mengambil GLA COMPLEX untuk hamil... 



HUBUNGI SAYA AFZAN ZUBAIRY DI TALIAN 012-5393747 UNTUK KETAHUI LEBIH LANJUT ATAU ADD/PM SAYA DI FACEBOOK.. 








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome