MENJANA PENDAPATAN | BOX4HEALTHCARE

Saturday 22 February 2014

MENJANA PENDAPATAN

Syukur alhamdulillah.. Setelah beberapa bulan menyertai SHAKLEE...saya mampu menjana pendapatan saya sendiri walaupun saya hanya dduk di rumah & berkelulusan Master tetapi ia tak bermakna saya tidak boleh menganggur dan membuat SHAKLEE sepenuh masa...

Yes, mmg ramai yg tidak setuju tapi bg saya, menjana pendapatan di rumah lebih senang dan bahagia bila semua orang yg kita sayang ada di depan mata.. gaji beribu tetapi xde masa dengan keluarga x guna.. BETUL X??? Tetapi tidak dengan SHAKLEE...

Jom sertai team kami untuk jana pendapatan anda...jangan x percaya ada yang mencecah 4-5 angka... kerja makan gaji ada gaji macam tu??? 

Nak tau kelebihan menyertai SHAKLEE???  Jom SINI



ANDA ADALAH BOS DALAM PERNIAGAAN ANDA.. 


hubungi saya di 012-5393747 untuk maklumat lanjut atau add/pm saya di facebook: afzan zubairy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome