PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN BATANG PADANG | BOX4HEALTHCARE

Sunday 16 February 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE KAWASAN BATANG PADANG


PENGEDAR SAH SHAKLEE DAERAH BATANG PADANG.

Assalamualikum kepada semua pembaca BOX4HEALTHCARE blog... Untuk pengetahuan semua, saya merupakan pengedar sah shaklee area Batang Padang... saya membuat khidmat penghantaran secara percuma di sekitar kawasan Tapah, Tapah Road, Bidor, Teluk Intan dan kawasan sekitar...walaubagaimana pun, mana-mana yang ingin membeli shaklee dengan saya, saya juga membuat perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah Serawak dan juga Brunei..


untuk maklumat lanjut sila PM/WHATSAPP saya di 012-5393747
atau add saya di FB afzan zubairy..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome