MALAYSIA NEGARA ORANG GEMUK!!! | BOX4HEALTHCARE

Monday 17 February 2014

MALAYSIA NEGARA ORANG GEMUK!!!

Betul ker MALAYSIA NEGARA ORANG GEMUK seperti yang diwar-warkan di dalam surat khabar???


Amalan pemakanan yang tidak sihat sinonim dengan menu wajib golongan masa kini termasuk di Malaysia dan tidak hairanlah kalau Malaysia digelar sebegitu rupa.. kene terima hakikat la kan.. TAPI, sampai bila nak digelar sebegitu rupa??? punca kematian sebab obesiti, kolestrol tersumbat dan sebagainya yang datangnya dari perut hasil pemakanan yang tidak sihat... Jadi, jom ubah gaya hidup kita kepada lebih sihat...dan dapatkan SET SELIM MELIM SHAKLEE untuk membantu anda mendapat badan yang ideal dan sihat supaya boleh mengubah persepsi orang luar terhadap negara kita...

ALFALFA, LECITHIN, HERB LAX, OMEGA GUARD, KURUS, SHAKLEE, SET KURUS


Adik SHAKLEE saya gelarkan set kurus ni, SET SELIM MELIM... memang sesuai dengan nama.. gabungan yang HEBAT.. MEMBAKAR, MEMBUANG DAN MEMBINA... Cukup untuk anda yang mengidamkan bentuk badan yang ramping dan yang paling utama sihat tubuh badan.. 

Ramai yang merungut set selim melim SHAKLEE ni lambat menunjukkan keberkesanannya.. Kene faham konsep yer..lemak yg kita kumpul dalam badan bertahun cik kak..cik abg oi... xkan sehari mkn dah turun berkilo-kilo...TAPI, kalau anda ikut apa yang kami sarankan InsyaAllah hasilnya memang tip top OK!!! 

Penurunan berat badan secara mendadak selepas pengambilan supplement kesihatan khusus untuk kurus sebenarnya mengundang kepada gejala yang tidak sihat.. antaranya:

  • tekanan darah tinggi
  • denyutan jantung laju daripada kadar biasa
  • berdebar-debar
  • sakit kepala
  • muntah
  • badan menggigil
  • atau sila KLIK SINI!!! untuk mengetahui lebih lanjut tentang kesan sampingan ubat kurus dan siapa yang tidak boleh ambil pil kurus...


APA ISTIMEWANYA SET SELIM MELIM SHAKLEE???

Gabungan yang hebat iaitu membakar, membuang dan membina merupakan ciri-ciri khas set kurus SHAKLEE.. Sempurna bukan??? Jadi apa tunggu lagi??? x nak cuba ker???

KENAPA ADA DUA PRODUK UNTUK SATU FUNGSI???

Untuk proses pembakaran lemak... saya cadangkan LECITHIN dan OMEGA GUARD... Fungsi kedua-dua rangkaian produk SHAKLEE ini adalah sama iaitu untuk membakar lemak tetapi tahap keberkesanannya adalah berbeza.. Kita ibaratkan LECITHIN ni mcm kereta kancil dan OMEGA mcm kereta perdana...faham kan??? so, OMEGA GUARD adalah lebih cepat kesan penurunan berat badan berbanding pengambilan LECITHIN.. tetapi kene ingat, LECITHIN juga bagus..bukan x bagus..cuma sesetengah pelanggan nak budget duit, so kita aturkan set ini mengikut kemampuan pelanggan.. OK, gambar di bawah ni menunjukkan bagaimana LECITHIN mengurai lemak..haaa, terbukti bagus jugak kn LECITHIN ni walau harganya murah...so, jangan salah tafsir ya.. 


Sama juga dengan proses membuang.. saya cadangkan HERB LAX dan ALFALFA... kedua-dua rangkaian produk ini bertujuan untuk mengangkut sisa kotoran dan lemak yang terurai melalui proses pembakaran tadi melalui proses penyahtinjaan..pengambilan salah satu rangkaian produk ini sudah memadai, dan kebiasaannya saya susun mengikut masalah pelanggan...contohnya, bagi pelanggan yang tidak mengalami masalah sembelit saya lebih mengesyorkan pengambilan ALFALFA dan mereka yang ada masalah sembelit HERB LAX lebih diperlukan untuk tujuan penurunan berat badan.. 

Untuk proses pembinaan, mana-mana rangkaian produk SHAKLEE yang disyorkan boleh diguna pakai di dalam tujuan untuk menurunkan berat badan.. samada ESP atau CINCH SHAKE... kedua-dua rangkaian produk ini memberikan anda rasa lebih kenyang semasa proses berdiet.. Pengambilan ESP adalah disyorkan kerana pengguna akan mendapat manfaat lain seperti di dalam gambar di bawah.. 

ESP, SHAKLEE, KEBAIKAN ESP, MANFAAT ESP


ANDA TIDAK PERLU BERLAPAR DENGAN SET SELIM MELIM SHAKLEE INI!!!



Hubungi saya di talian 012-5393747atau layari FB saya di AFZAN ZUBAIRY untuk maklumat lanjut dan daptkan tips eksklusif dari saya.. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome