VITAMIN HOT BULAN INI!!! | BOX4HEALTHCARE

Sunday 16 February 2014

VITAMIN HOT BULAN INI!!!

VITAMIN C SUSTAINED RELEASED

Walaupun bulan ni promosi VITALEA SHAKLEE IRON FORMULA tetapi jualan VITAMIN C SUSTAINED RELEASE ni sama naik dengan VITALEA..berlumba-lumba customer PM saya di FACEBOOK bertanyakan kebaikan VITAMIN C dan VITALEA ni.. ohhh di luar jangkaan la...saya sendiri mengamalkannya.. Alhamdulillah jerawat di muka semakin berkurangan dan yang paling best, resdung pun berkurangan tau.. 

vit c, shaklee, sustained release, kulit cantik

Sangat-sangat untung kepada mereka yang berhajat nak beli VITAMIN C ni ye.. harga serendah RMxx.xx tetapi mampu bertahan selama 6 bulan u all... hanya keluar modal 2x setahun untuk menikmati segala kebaikan VITAMIN C ni.. dan utk makluman tuan puan, VITAMIN C hanya terdapat di dalam makanan seperti buah-buahan jadi, banyak mana VITAMIN C yang anda bekalkan kepada badan anda untuk menikmati kesihatan yang optimum???? FIKIR-FIKIRKAN DAN RENUNG-RENUNGKAN YER... 

Dan mana-mana insan yg xtau kebaikan VITAMIN C ni, meh baca kt bawah ni.. 

MEMBENTUK KOLAGEN - merangsang pembentukan kolagen.  Kolagen sebenarnya ialah protein yang ada pada kulit dan 80% drpd kulit kita mempunyai kolagen.. Apa kesannya kekurangan kolagen???
  • kulit kusam
  • mengendur 
  • mengalami masalah kulit dan sebagainya


dan sebab itulah mereka yang mengamalkan VITAMIN C SHAKLEE kulitnya fuhhh menawan... 

MEMPERBAIKI SISTEM PENDARAHAN - kekurangan vitmain c menyebabkan gusi berdarah, muka kusam, lambat pulih dari kecederaan dan sebab ini jugalah VITAMIN C SUSTAINED RELEASED ini disertakan di dalam SET BERPANTANG untuk memastikan ibu-ibu berpantang kekal berseri dan kesan luka cepat pulih..

PENINGKATAN SISTEM IMUN - membina sel darah merah yang sihat untuk pemyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, meningkatkan pemulihan alergi hidung, kulit, asthma dan mengurangkan kekerapan selsema.. 

MEMERANGI KANSER - satu-satunya makanan tambahan yang bersifat anti oksidan dan mampu menigkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran t-cell untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya daripada tubuh.

MEMPERBAIKI INSOMIA - mampu memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan. 

MENGEKALKAN KOLESTROL SIHAT - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan sebral dan skurvi.  


KERATAN DARI MAJALAH MINGGUAN WANITA :




TESTIMONI...

pengguna ni pula ambil vitamin c, e dan esp untuk rawat masalah kulit... 

resdung, cantik bersama shaklee, vitamin c
customer saya ni ambil alfalfa dan vit c utk atasi resdung, alhamdulillah seminggu consume, masalah pembuangan berjalan lancar, maknanya toksin dah diangkut keluar dari badan...












Hubungi saya pengedar sah shaklee kawasan batang padang untuk Mklumat lanjut..

pm/whatsapp - 012-5393747
facebook : afzan zubairy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Fully Design By Izza sakura | For Box4healthcare 2013 ©| Best View: Google Chrome